.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش جهانی نظام بدون سلطه در مازندران برگزار شد

همایش جهانی نظام بدون سلطه با هدف حذف صهیونیسم از صفخه تاریخ در ساری برگزار شد.
به گزارش شمال نیوز ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران پیش از ظهر پنجشنبه گفت: براندازی نرم صهیونیزم بین الملل در همایش جهان بدون سلطه صهیونیزم کلید می خورد.

هادی ابراهیمی افزود: این همایش آغاز حرکتی نو و ابتکاری برای راه اندازی جنگ نرم جهت حذف سلطه صهیونیزم از نظام بین المللی است.

ابراهیمی ادامه داد: براندازی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس عزیز آرزوی همه مسلمانان آزاده جهان است و با توجه به شرایط فرهنگی اجتماعی امروز جهان باید راه حلهای جدیدی را جهت مقابله های تاثیرگذار و برانداز طراحی کنیم.

وی افزود: برآوردهای سیاسی ما این است که ریشه بقای دولت اشغالگر قدس، در برخورداری از حمایت گسترده سلطه صهیونیستها در عرصه های بین المللی است و این همایش برای ارائه راهکارهایی است که بتوان با حذف این سلطه شوم و شناسایی آسیب پذیری های کلان فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی تشکلات جهانی صیونیزم، از جمله، ساز و کار نابودی اسرائیل را تقویت و قطعی کنیم.

وی گفت: می خواهیم با سلاح خود دشمن به جنگ دشمن برویم و می دانید که انقلاب نرم و جنگ نرم و براندازی نرم که استراتژی جهانی مقابله های اخیر صهیونیزم های بین المللی علیه دولتهای مستقل و ملل تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه کاخ سفید به دنبال ایجاد جنگ داخلی و تجزیه کشورهای منطقه است، گفت: انقلاب بحرین، از چهره خبیث سردمداران استکبار جهانی آمریکای جنایت کار، پرده برداشت که همواره دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زد، امروز مشاهده می‌کنیم چگونه در مقابل جنایات آل‌خلیفه و آل‌سعود، سکوت مرگبار اختیار نموده، و چشم خود را در مقابل حمام خونی که در بحرین به راه افتاده بسته است.

در ادامه مدیرکل سیاسی وزارت کشور با تاکید بر حفظ روحیه ولایت پذیری در بین آحاد جامعه گفت : مسئولان خود را تابع مطلق ولی فقیه می دانند.

محمود عباس زاده مشکینی ظهر پنجشنبه در همایش جهانی نظام بدون سلطه در حسینه عاشقان کربلای ساری افزود: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی روز به روز در حال گسترش است.

وی اظهار داشت: به برکت خون شهدا و درایت رهبر معظم انقلاب، نظام سلامی ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شده است بگونه ای که دولتمردان آمریکا و رژیم صهیونیست به این امر اذعان دارند.

وی افزود: نظام سلطه با ارائه چندین طرح بزرگ، رویای سلطه در منطقه خاورمیانه را در سر داشت که این امر با بیداری اسلامی که در کشورهای مسلمان منطقه ایجاد شده است، با شکست مواجه شد.

عباس زاده مشکینی گفت: بیداری اسلامی در واقع قرار گرفتن در مسیر عدالت و پیشرفت است.

وی افزود: دشمنان با به راه انداختن نوعی جنگ نرم که تلفیقی از جنگهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: نظامی که بر مبانی ولایت فقیه پایه گذاری شده است، مسیر توسعه و پیشرفت را با اقتدار طی می کند.

وی اظهار داشت: دشمنان با بزرگنمایی اختلاف در بین برخی مسئولان، با ایجاد شبهه افکنی قصد ایجاد شکاف در بین خدمتگزاران نظام را دارند.

وی با اشاره به رابطه امام و امت در مکتب اسلام این رابطه را دوسویه دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها خدمات ارزشمند دولت را مورد ستایش قرار دادند و رییس جمهوری نیز بارها بر پایبندی و اعتقاد راسخ خود به ولی فقیه تاکید کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

hajizadeh 29 ارديبهشت 1390
آقا تو رو خدا اين پيام ما رو به مسئولين برسونيد....
اين همه تو تلويزيون دم از عدالت مي زنيد....مي خواستم بدونم كه آيا تو آگهي استخدامي كه هفته قبل استانداري تو سايتش قرار داد هم دارين عدلت رو رعايت مي كنين؟؟
گناه اونايي كه ساروي نيستن چيه كه مي خوان تو آزمون شركت كنند فقط به اين دليل كه ساروي نيستن نميتونن؟؟ تازه معني عدالت رو فهميديم؟مگه فرق يك رامسري،نور محمودآبادي امل با يه ساروي چيه كه فقط به خاطر اينكه تمام اداره كل ها تو ساري عزيز هستن فقط بايد از عزيزادن دل سارويمون ثبت نام كنيم؟؟
تو رو خدا پيگيري كنيد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.